Klantervaringen

Foto Richard Klinkenberg

Richard Klinkenberg | Gemeente Haarlemmermeer

Iemand sprak me een paar maanden na de DISC-training aan en zei: ‘Ik begrijp die andere (lastige) college nu beter en zie waar zijn kwaliteiten liggen’. Er is waardering ontstaan voor de verschillen binnen het projectteam en het heeft de samenwerking versterkt. DISC is een belangrijk fundament geweest voor zelfsturing.

Foto Irene Huzen, directeur WieZorgt Meppel, teamdag

Irene Huzen | Wie Zorgt!

Hans Zomer van Discundig heeft ons bij Wie Zorgt! ontzettend goed begeleid bij een DISC-teamdag. Uitbreiding van ons team en verschuiving van taken binnen Wie Zorgt! waren goede redenen om een teamdag te organiseren. Hans snapte van meet af aan waar we behoefte aan hadden. Door met behulp van de DISC methode onszelf en elkaar beter te leren kennen, zijn we als team nog hechter geworden en kunnen we als Wie Zorgt! de volgende stap vooruit maken. We hebben de neuzen allemaal dezelfde kant op staan en hebben goede afspraken gemaakt over de vervolgstappen.
Maar bovenal was het een hele waardevolle en energieke dag. Hans laat de inhoud en een vrolijke noot afwisselen, met als resultaat dat het elkaar versterkt.

Foto Barry Thiele ivm DISC Training Graafschap College

Barry Thiele | Graafschap College

Als team hebben we een geweldige dag beleefd. De locatie en de lunch was prima verzorgd. De opbouw van het programma zit erg goed in elkaar en je blijft tot het laatst geboeid. Inzicht krijgen in je eigen DISC profiel en vervolgens dit te projecteren op het team, geweldig.

Hans neemt je mee op reis, maar laat je ook zelf ontdekken. hij geeft sturing daar waar nodig. hij stelt de juiste vraag en laat het team aan het woord. Hij geeft terug wat helpend is en laat weg wat niet helpend is aan dit proces.

Als resultaat zien we dat we meer volwassenheid krijgen in het team. Het is duidelijk wat iemand drijft en wat zijn voorkeuren zijn.

Barry Thiele, Coördinator Onderwijs

Hilde Hulshof HSF, Training Klantgerichtheid, Meer BLIJE klanten

Hilde Hulshof | Isiflo BV

Discundig heeft een workshop verzorgd voor de Customer Service afdeling van HSF BV. De workshop werd gegeven door Hans Zomer. Hij weet je te boeien van het begin tot het eind met een goede afwisseling tussen theorie en praktische handvatten. Hans gaat goed in op de reacties en input van de medewerkers. Door de humor en open sfeer die hij weet te creëren, ontstaat er vanzelf veel interactie en niet te vergeten veel plezier. Door de juiste vragen te stellen aan de deelnemers en duidelijke voorbeelden te geven, word je aan het denken gezet. De concrete opdrachten waarbij we als deelnemers zelf aan de slag gingen, heeft er voor gezorgd dat we aan het einde van de workshop met een lijst aan concrete ideeën en punten verder kunnen. Een workshop waar we bij HSF in de toekomst nog veel plezier van gaan hebben!

Edwin Beekman

Edwin Beekman | Beter Thuis Wonen Thuiszorg

Wij hebben de DISC-training laten verzorgen door Discundig. Trainer Hans Zomer bracht een bijzonder leuke ervaring die zeer positief werd ontvangen door onze medewerkers. Leuk om te zien welke inzichten men heeft gekregen, zowel voor de medewerkers zelf, maar ook voor en in de collega’s. Deze DISC-teamdag zal voor de toch al goede sfeer en samenwerkingen binnen de organisatie een positieve effect met zich meebrengen! Aanrader dus!